VIRTUÁLNÍ AKCE
Uspořádejte s námi virtuální nebo hybridní akci
Zorganizujeme Vám jakoukoliv akci – konferenci, výroční setkání, webinář, Kick-off meeting pro klienty, zaměstnance ve virtuální nebo hybridní podobě.
Jak virtuální akce probíhá?
- Virtuální akce poběží na Vámi zvolené platformě a měla by nabídnout co nejlepší virtuální zážitek.
- Navrhneme pro Vás ideální řešení od virtuálního studia po platformu na míru.
- Zorganizovat se může odkudkoliv – přímo z Vaší kanceláře, pronajatého prostoru nebo studia a účastnit se budou všichni Vaši kolegové nebo klienti.
- Po celou dobu dodržujeme pravidla a doporučení podle pokynů Ministerstva zdravotnictví, Úřadu vlády ČR a WHO.
Co virtuální akce nabízí?
- Virtuální studio s brandingem na míru
- Kompletní organizaci i s testováním
- Technickou podporu po celou dobu akce
- Online registrační systém
- Interaktivní prvky – chat, hlasování..
- Virtuální výstavu
NATÁČENÍ VIDEOPŘEDNÁŠEK
Profesionálně zajistíme natáčení odborných přednášek ve vysoké kvalitě včetně kompletního zpracování s grafickými návrhy.
Zajistíme i následný mailing pro Vaše klienty.
Videopřednášky přehledně archivujeme na vybraném uložišti nebo zpracujeme na míru webové rozcestníky.
- Natáčíme ve vámi zvoleném prostoru nebo pronajatých místnostech
- Používáme profesionální kamery se čtecím zařízením pro texty i ppt prezentace
- Ke klíčování obrazu na míru zajistíme pozadí green screen
Po celou dobu dodržujeme pravidla a doporučení podle pokynů Ministerstva zdravotnictví, Úřadu vlády ČR a WHO.